آرایشگاه مناسب برای داماد
نوشته شده توسط : علی

انتخاب یک آرایشگاه مناسب برای داماد در روز عروسی یکی از مواردی است که ممکن است به آن توجه زیادی نشود. اما باید بدانید که در این روز باشکوه داماد در کنار عروس باید از زیبایی و آراستگی برخوردار باشد.

آرایشگاه داماد, آرایش داماد

زیبایی داماد در کنار عروس

به دنبال یک آرایشگاه مردانه و یا آرایشگر مردانه حرفه ای و خوب باشید تا وقتی در کنار عروس در تالار قرار می گیرید زیبایی داماد و عروس به چشم آید. در گذشته مردان در روز عروسی شان به آرایشگاه نزدیک محل سکونتشان می رفتند و موهایشان را کوتاه و مرتب کرده و صورتشان را نیز اصلاح می کردند و این تمام آرایش و زیبایی داماد در روز عروسی و مراسم عروسی اش بود. اما در این چند سال اخیر بسیاری از آرایشگاه ها از جدیدترین اصول و متدهای آرایشی و مدل های متنوع در آرایش و اصلاح مو تبعیت می کنند و جهت مراسم عروسی سبک های ویژه ای جهت آراستن و پیرایش داماد به کار می برند. در ادامه با ما باشید تا با این خدمات و متدها آشنا شوید تا در روز عروسی تان به آنها عمل نمایید.

1- مشورت با دیگران و انتخاب آرایشگاه مناسب

با دوستان و اقوامتان که به تازگی ازدواج کرده اند مشورت کنید و در خصوص آرایشگاهی که آنها در روز عروسی شان رفتنه اند و مسائل حاشیه ای جویا شوید. اگر آنها از آرایشگر خود راضی بودند می توانید به عنوان یکی از انتخاب های شما این آرایشگاه باشد. همچنین در صورتی که در مجلس عروسی حاضر بودید و از مدل مو و آراستگی یک داماد راضی بودید می توانید با او صحبت کرده و از آرایشگاهی که او جهت مراسم عروسی اش انتخاب کرده سوال کنید . بد نیست بعد از اولین انتخاب بهتر است یک بار پیش او رفته و سبک و مدل مد نظرتان را پیش او امتحان کنید.

2. جستجو در فضای مجازی

امروزه اکثر آرایشگاه های مردانه در اینترنت یک سایت اینترنتی دارند. شما با جستجو و مشاهده سایت آنها می توانید با نحوه خدمات آنها و یا برخی از نمونه کارهای آنها آشنا شوید. یکی دیگر از استفاده های فضای مجازی استفاده از فروم های گفتگو است. شما می توانید با پرسش و پاسخ در این فضاها با افراد مختلف صحبت کردن از تجربیات آنها استفاده کنید.

3.به آرایشگاه انتخاب شده تان بروید

بعد از انتخاب آرایشگاه های مد نظر به سراق آنها رفته و از نزدیک کیفیت کار آنجا، نحوه برخورد با ارباب رجوع، چگونگی استفاده از وسایل از نظر بهداشت، بهداشت عمومی آرایشگاه و … . گول سرشناسی آرایشگاه را نخورید. ممکن است شما با مراجعه به آرایشگاه از نحوه برخورد و یا کیفیت آرایشگاه مد نظر خوشتان نیاید. پس حتما قبل از روز عروسی تان یک بار به آنجا رفته و موهای خود را به آرایشگر مد نظر بسپارید.

4. احساس رضایت از آرایشگاه

برخورد محترمانه یکی از مهمترین معیارهای یک آرایشگاه خوب است و شما همواره از انتخاب این آرایشگه راضی هستید. از سوی دیگر مدیر آرایشگاه می بایست سالن آرایشگاه را بسیار تمیز و با طراوت نگه دارد. شما باید به تمام موارد در آرایشگاه توجه کنید. به تمیزی و پاکیزگی دیوارها، سرویس های بهداشتی، میز کار آرایشگاه، سرشورها و … دقت کنید . در صورتی که سالن مورد نظر به این نکات ابتدایی توجه نداشت از انتخاب آن خودداری کنید و به دنبال آرایشگاه مناسبی دیگر بگیردید.

5. انتخاب آرایشگر در سالن آرایشی

بعد از اینکه از انتخاب آرایشگاه مناسب به نتیجه رسیدید وقت آن رسید که آرایشگر ایده آل خود را انتخاب کنید. ضمن توجه به مهارت آرایشگر و نحوه کار او، برخورد و اخلاق او را نیز مد نظر قرار دهید. شما باید از کل کار آرایشگرتان راضی باشید. از نحوه اصلاح و آرایش صورت، نحوه کوتاهی مو و نوع ظاهری که در پایان برای شما در نظر گرفته باید رضایت کامل داشته باشید. اگر فکر میکنید این آرایشگر مورد نظرتان را پیدا کرده اید وقت ان است که با وی صحبت های لازم را انجام دهید.

مدل آرایش داماد, انتخاب آرایشگاه داماد

6. مشاهده آلبوم کارهای آرایشگر

امروزه در بعضی از آرایشگاه ها آلبوم کارهای خود را گردآوری کرده و در اختیار مخاتبان قرار می دهند. چنانچه آرایشگاه انتخابی شما چنین آلبوم داشت می توانید نمونه کارهای او و دامادهایی که قبلا در این آرایشگاه، اصلاح و آراسته شدند را ملاحظه نمایید و سبک انتخابی مدنظرتان را از آنها بخواهید. البته صرف دیدن آلبوم نمی تواند اطمینان از کار آرایشگر باشد. چراکه ممکن است مدل موهای موجود در آلبوم توسط آرایشگر دیگری انجام شده باشد و یا عکس های موجود در آلبوم از هر جایی تهیه شده باشد. شما با توجه به سوابق آرایشگاه و آرایشگر خود و همچنین مواردی که در قبل گفته شد توجه کنید و به اقدام به انتخاب و تصمیم گیری کنید.

7. آرایشگر توامند با خلاقیت

به این نکته توجه داشته باشید که آرایش و پیرایش پیش از آنکه یک حرفه باشد یک هنر است. یک آرایشگر خوب علاوه بر اینکه باید در تکنیک ها و روش های نوین آرایشگری توامند باشد باید با سلیقه، خلاق و با تجربه باشد. چراکه ممکن است برای هر فرد نوع و سبکی جداگانه جهت آراستن او به کار گیرد تا به بهترین و مناسب ترین شکل شما را راهنمایی و آراسته نماید. صرف انتخاب شما برای آرایشگر نباید مکفی باشد. یک آرایشگر خوب باید مدل انتخابی شما را مورد نقد قرار داده و ایده های خود را با توجه به صورت شما، معرفی کند تا در روز عروسی تان زیباتر باشید.

8. بررسی مدارک آرایشگر

برخی از آریشگاه های مردانه تبلیغات گسترده ای از مدارک مختلف و بین المللی انجام می دهند اما حقیقت چیز دیگری است. در بعضی از مواقع بعضی انها فقط دوره فنی حرفه ای را گذرانده اند و دم از مدارک بین المللی می زنند. اگر آرایشگاه و یا آرایشگری مدعی داشتن چنین مدارکی است حتما می بایست آنها در سالن آرایشگاه خود قرار داده باشد تا ادعایش را ثابت کند. دقتداشته باشید که گول تبلیغات کذب برخی از آریشگاه ها را نخورید و حتما بررسی لازم را انجام دهید.

9. تحقیق از مشتریان دیگر

در بین افرادی که در آرایشگاه هستند پرس و جو کنید. ممکن است برخی از افرادی که در آرایشگاه هستند چندین بار به آنجا آمده باشند و تجربه کار با سالن مورد نظر و یا افراد شاغل در آنجا را داشته باشند. ممکن و نکاتی را در خصوص معایب و محاسن آرایشگاه و آرایشگر به شما گوشزد کنند که شما هرگز به آن توجه نداشته ایند. این می تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند .

گریم داماد, آرایشگاه داماد

10. قبل از عروسی تست بگیرید.

بعد از انتخاب آرایشگاه و فرد مورد مورد نظر جهت آرایش روز دامادی تان سعی کنید چندماه قبل از عروسی تان آرایشگاه خود را انتخاب کنید و حتما یکبار از کار او تست بگیرید تا با نحوه کار او و عملکرد او آشنا شوید. به دقت و ظرافت او در کار توجه کنید. آیا او میخواهد کار را به سرعت انجام داده و به سراق مشتری بعدی برود ؟ آیا به خوبی وقت برای موها و حرف های شما می گذارد ؟ آیا در نهایت از مدل مویی که برای شما پیاده کرده راضی هستید ؟ اگر جواب سوال هایتان را گرفته اید می توانید تصممیم گیری نمایید.

11. از امکانات آرایشگاه جویا شوید

از امکاناتی که تمایل دارید در روز عروسی تان از آنها استفاده شود از آرایشگاه جویا شوید. امکانات متعددی چون نحوه کوتاهی مو و اصلاح صورت، پاکسازی پوست، پرپشت کردن موهای کم پشت، اتوی مو، مرتب کردن ناخن ها، مساژ صورت، گریم صورت و … .

استفاده از گریم و میکاپ مناسب داماد، باعث می شود تا لک های صورت شما گرفته شود و صورتی درخشان داشته باشید. شاید در موارد زیادی دیده باشید که داماد عرق کرده و صورت او چرب و نام مطلوب باشد. این اصلا مطلب نیست.

12. گریم داماد

نکته‌ بسیار مهمی که در آرايش و گريم داماد در جشن عروسی رعايت مي‌شود، اين است که نوع مواد آرايشی که براي داماد استفاده مي‌شود از مواد براق و يا چرب نيست و اين می تواند خبر خوبي براي آن دسته از آقایانی که مخالف گريم صورتشان در جشن عروسی شان هستند باشد. موادی که جهت گريم آقايان استفاده مي‌شود به هيچ‌وجه نباید به چشم آیند و کسي نباید متوجه تغيير خاص در صورت آقايان با لوازم و مواد آرايشي شود. اکثر محصولاتي که جهت گريم آقايان ساخته شده اند مرطوب‌کننده هستند چرب‌کننده نمی باشند. این مورد را با آرایشگر خود در میان گذاشته و از موادی که جهت گریم استفاده می شود جویا شوید. در برخی اوقات جای سبز ریش روی صورت دیده می شود که برای پوشاندن آن از کرمي مخصوص استفاده می شود که جهت همين امر ساخته شده است و صورت شما را يکنواخت و يکدست می نماید.

انتخاب پکیج مناسب در آرایشگاه

اگر شما بخواهید کلیه خدماتی که در آراشگاه ارائه می شود را جهت گریم روز دامادی خود انتخاب کنید بهتر است کل پکیج را انتخاب کنید و از انتخاب جزء جزء پرهیز کنید. چون در اینصورت ممکن است هزینه آن بیشتر شود. پس با آرایشگر خود صحبت کردن و پکیج مناسب را انتخاب کنید تا قیمت مناسب تری نیز در بیاید.

منبع : talarnet





:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: